TIC, TAC...ESTA FINDE E PROXIMAMENTE.


 
A 1ª edición da RUTA BTT CONCELLO DE VALGA xa é unha realidade e celebrarase o vindeiro 17 de Novembro de 2013.  O Triquel CC organiza esta ruta cicloturista federada non competitiva de 40 Km (Calendario FGC) Cá colaboración do Concello de Valga e a Deputación de Pontevedra.
A ruta terá unha Dificultade técnica e física media-alta. "AUMENTAMOS O PRAZO PARA FORMALIZAR A INSCRICIÓN"
OS NON FEDERADOS ATA AS 00:00 HORAS DO DÍA 13 DE NOVEMBRO E OS FEDERADOS ATA 00:00 HORAS DO DÍA 15 DE NOVEMBRO.* Importante, os que realicen o pago o día de peche de inscrición (13 ou 15), obligatoriamente terán que enviar xustificante bancario o email do club: otrisquelcc@gmail.com.
IMPORTANTE FACILITAMOS O PROCESO DE INSCRICIÓN. PARACE QUE A XENTE ESTA TENDO PROBLEMAS A HORA DE CUBRIR O FORMULARIO E OUTROS NON DISPOÑEN DUN ESCANER PARA ENVIAR O CORRESPONDENTE XUSTIFICANTE. POLO CAL SÓ NESTES CASOS PERMITIRASE QUE SE CONFIRME O EMAIL DO CLUB: otrisquelcc@gmail.com.
IMPORTANTE ÚNICO PREZO: O importe da inscrición é de 3,00 € para todos os corredores federados e 15,00 € (12,00 € seguro día + 3,00 €) non federados.

Domingo 17 de Novembro de 2013
08:15 h >09:15 h - Recollida de dorsais
Lugar: Pavillón Municipal de Beiro (Cordeiro-Valga)
..................................................................................................
09:30 h Saída RUTA 40 KM
Lugar: Pavillón Municipal de Beiro (Cordeiro-Valga)
..................................................................................................
12:45h>13:00 h - Finalización dos primeiros participantes da RUTA
Lugar: Liña de saida/meta pavillón Municipal de Beiro (Cordeiro-Valga)
..................................................................................................
13:00 h Hora de corte km 28 (escapatoria meta)
Info: Todos o participantes que pasen polo km 28 despois desta hora estarán obrigados a coller a escapatoria a meta.
..................................................................................................
13:45 h - Entrega de trofeos
Lugar: Pavillón Municipal de Beiro (Cordeiro-Valga)
..................................................................................................
14:00 h >15:30 h - Pinchos de confraternización e sorteo de agasallos
Lugar: Pavillón Municipal de Beiro (Cordeiro-Valga)

Día: 1 de decembro de 2013
Hora: 10:30 h.
Saída e chegada: Camping Ría de Arosa II-Balteiro-Ribeira
Información e inscricións: Arousa Natureza e Ocio
Páxina web oficial: www.arousa.com
Distancia: 15 km. en BTT + 5 km.
Data límite inscrición: 25 de novembro (ou ata completar as plazas)
Límite de prazas: 200

Nesta segunda edición do Duatlón Trail de Ribeira, preséntase a mesma distancia para as dúas probas que o conforman, ca mesma dicultade técnica e física que na edición anterior, ainda que cunha pequena variación de percorrido incidindo no aspecto off-road da proba eliminando nas dúas probas o pequeno tramo de asfalto de entrada ata a transición/meta. Polo demais e tendo en conta a boa acolleita que tivo a primeira edición tratamos de respetar o resto do percorrido, a zona de transición, e a zona de servizos que nos ofrecía o Camping Ría de Arosa 2.

Información e inscrición no Dpto. de Deportes da Pobra, Casa da Cultura e Xuventude “Raquel Fdez. Soler Horario: de 9:30h. a 14:30h.
Telf./fax: 981832590 - Teléfono móvil (PortelaMTB): 658271014
Inscrición gratuíta - Data límite:ás14.30h. do venres, 6 decembro.

SAÍDA: POLÍGONO INDUSTRIAL DA TOMADA HORA: 11:00 META: ALTO DO MIRADOIRO DA CUROTA DISTANCIA: 7.200 M.


-TROFEOS AS/AOS TRES PRIMEIROS/AS CLASIFICADOS POR CATEGORÍAS:

HOMES:
SENIOR (1991 ATA VETERANOS)
VETERANOS A (35 A 44 ANOS)
VETRANOS B (45 OU MAIS)

MULLERES:
SENIOR (1991 ATA VETERANAS)
VETERANAS (35 ANOS EN DIANTE)

MODALIDADES:
CARRETERA E BTT

-SEGURO DE ACCIDENTES PARA OS/AS PARTICIPANTES
-PODERÁN PARTICIPAR ATLETAS FEDERADOS/AS E NON FEDERADOS/AS
-OS/AS PARTICIPANTES TERÁN A SÚA DISPOSICIÓN BOLSAS PARA GARDARROUPA A CAL SE RECOLLERÁ CO DORSAL E ROTULARÁ O SEU NÚMERO (PODENSE GARDAR NOS AUTOBUSES)
-A SAÍDA DOS AUTOBUSES PARA O ALTO DO CUROTA SERÁ DESPOIS DA SAÍDA DA CARREIRA, FACENDO AS FUNCIÓNS DE COCHE ESCOBA E O RETORNO SERÁ CANDO O ÚLTIMO ATLETA CHEGUE A META.
-A ORGANIZACIÓN CONTA COA COLABORACIÓN DA GARDA CIVIL E A POLICIA LOCAL PARA O BO DESENVOLVEMENTO E SEGURIDADE DA PROBA.
ORGANIZA: CONCELLARÍA DE DEPORTES DA POBRA DO CARAMIÑAL E ASOCIACIÓN DE ATLETISMO E DEPORTES DO BARBANZA. PATROCINA: PARQUE EMPRESARIAL DA
TOMADA COLABORA: BEGANO, S.A., SALON BELLEZA SONIA MOURE, CENTRO SPOR/DEPORTES MANIOTAS, AMBUNOVA, MOTOCLUB SIN FRENOS, TRANSPORTES AUTOS BARBANTIA

ORGANIZAN: CONCELLERÍA DE DEPORTES DA POBRA DO CARAMIÑAL, ASOCIACIÓN DE ATLETISMO E DEPORTES DO BARBANZA E CLUB PORTELA MTB
PATROCINA: PARQUE EMPRESARIAL DA TOMADA
COLABORAN: BEGANO S.A., SALÓN DE BELLEZA SONIA MOURE, CENTRO SPORT/DEPORTES MANIOTAS, AMBUNOVA, MOTOCLUB SIN FRENOS, TRANSPORTES AUTOS BARBANTIA, RS BIKE E SPORTBIKE.

1 comentario:

Sara dijo...

Eu sempre gosto de andar de bicicleta eu acho que é um muito bom de fazer, especialmente no negócio da família, uma outra coisa que eu gostaria de fazer como uma família é para desfrutar de uma boa refeição, talvez a figueira rubaiyat