Doble ou nada.

 Fecha:07-03-2015, 08-03-2015
 Destino: XIII Carreira popular Padrón vs Transgalaica Cotobade
 Asistentes: Txus el Lenteja, Anxo o que as Come y lo deja :)

Menuda xogada a de doble ou nada.
 Arriscado coma zamparse as lentexas que prepara miña abuela de 103 anos, esas lentexas mesturadas con arroz na mesma pota. Menuda combinación. Ese foi o meu menú preparado polo meu cociñeiro favorito, O Ferro Borroco Txus Contra o Hidrato de Carbonilla Palankiñas jajaja.
Vou bo de rir esta finde. Era a segunda carreira popular da miña vida, a primeira sería en Compostela, desas que che escribe o profesor de educación fisica da escola, e a outra tocou esta finde ca intención de baixar de 60' a miña Plus marca dos entrenos con Tania. Sorpresa a miña cando finaliza a carreira e fago 39'51''  O parecer según me din os entendidos na matería que é un bo tempo pra alguen que so corre na cinta do gym 5km un dia a seman.

Así foi, o primeiro km que non sabía onde estaba e os cinco seguintes atopándome moi ben. Escoito a voz de Txus "Vas moi rápido"
 Entendino con ironía xa que miraba pos lados e a verdad e que moito galgo tampouco via, o meu lado unha rapaza noviña e ata algun pasado de kilos, pero esto será como todo haberao que entrenar e nunca fiarse das pintas. Eu o meu, Txus vaise pero tampouco meteme moito cacho xa que sempre esta o alcance e ese supoño que sería o resultado do meu tempo, ir detras del agazapadiño entre a xente.
O kilometro 8 foi case o peor porque queria cambiar de ritmo e tirar eu, pero isto pra min foi coma o muro do km 30 dos maratonianos jajaja.
Non vai e non vai. Asique a seguir detras do vello e esperar o final pensando nun mini sprint no ultimo km. Vaia...Isto non e a bicicleta, miña nai...Un km correndo e morrer, atravesamos a ponte e queda todo o espolón, a quen carallo se lle ocurre mandarlle un cambio aqui, a min, as pernas flotan non pisan o chan, unha pa Carballo e outra pa Boiro, vaia descordinacion. Fin cheguei!! O Borroco nin o creía.Clasificación
Logo dunha man de 1906 falando o tema da carreira polas tabernas da parroquia quedaba o domingo.
                                       Transcalambres Cotobade.

 Instalación natural calámbrica fenosa nas miñas pernas. Menudo circuito, perfecto para min, pero as perniñas non van. Nin capacho de geles fixeron efecto. Acompañei ao Grandisimo Pedro 15km pero pouco máis se pudo facer, rematar a primeira volta e ter unha pequena conversa coa Calzada Romana. Que subes ou que fas? Pois case que non. E retireime por moito que me pese eche o qe hai Misae. Cotemplei o logro do día, Don Pedro Champion en Master 50!!!!!!!!!!! Congrats my Friend :)

P.D O Sábado demostroch o q pasear e o q e korrer!!!! Ok lenteja???

No hay comentarios: